[linux] DialD

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Leden 5 14:03:51 CET 2002

--- Miroslav DULIK <dulik na rocketmail.com> wrote:
> Hi !!!
HiHiHi !!! :-)

> modemom Microcom 56K =
> sa vykonavat connect =
> parametre linky
> v tom, ze standard =
> len vykonat connect =

diald nie je nahodou na slip ? (nie som si tym isty,
ale zda sa mi. potom by bolo riesenim pouzit pppd,
alebo uz spominany commandlineovy wvdial.)
http://www.worldvisions.ca/wvdial/
prekompiloval som zdrojaky, skonfiguroval som a spojil
som sa :-). potom som uz iba z neho vytiahol, aky at
string pouziva a upravil som moj povodny zo stareho
modemu na novy a facham v pohode cez kppp. wvdial
mozem len doporucit :-)
len nikomu nerucim, ze to pojde aj s tymto microcomom.
(ale niekde som pocul, ze by malo)

> presmerujeme na =
> nedostane, zrejme okrem ineho =
> dokonceni connect-u)

>     Ja som mal problem s pripajanim na ST Offline
> (tiez Microcom 56k) a
ty mas internal ?
> nakoniec som nasiel maly programcek s nazvom wvdial
> - staci zadat tel.
> cislo, username a password a sam sa pripoji. Sam si
> dokonca zisti aj
> rychlost modemu, takze idealne aj pre uplnych
> newbies.
>     Pokial viem, najdes ho na RH od verzie 6.1 a
> vyssie, alebo pohladaj
> rovno na www.mandrake.com, pripadne ftp.redhat.com.
myslim, ze na mandrakovi.com som ho nenasiel, ty
redhatista :-)