[linux] telekom a rtf

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Leden 5 14:09:56 CET 2002

--- Michal Fojtik <mfojtik na gmx.net> wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> mam iba 2 male otazocky :
>
> 1. Nema niekdo upravu kppp na nove 'super ceny' ST ?
> (normalny dialup)
>    Hladal som na webe telekomu ale tam je to
> prehladne ako
>    privatizacia na slovensku...

ak to niekto bude mat prehladne (vcitane isdn) mohol
by to pustit do mailing listu. toto by asi zaujimalo
vela ludi.

> 2. Nevie nikdo o programe na konverziu rtf->txt ?
>    Skusal som "apropos rich" ale napisal iba
> 'richtext' a to asi
>    nieje to co hladam.

daj do googla "rtf linux convertor" a ako prvy odkaz
by ti mal vyhodit windows file viewers for linux.
videl som tam nejake rtf2html a to by uz malo ist na
txt v pohode. (inac pokial sa dobre pamatam, tak rtf
bol textovy format podobny syntaxou texu (cize \###
somariny) takze by nemal byt problem urobit nejaky pre
linux. dokumentacia som asi videl niekde v helpe pre
msvc 1.0 :-)).

jard