[linux] Bootovatelne DivX CD

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Sobota Leden 5 15:47:05 CET 2002

Zdravim,
mam taky sialeny napad spravit bootovatelne DivX CD. Doteraz som videl len
take Windoze CD, na ktorych bol autorun co spustal microdvd. Taketo CD
nieje prilis vhodne, ak clovek nepouziva windoze.
Preto ma napadlo spravit bootovatelne CD, chcem si pozriet film,
pridem k nejakemu pocitacu, vlozim CD do mechaniky nabootujem a pozeram.
Moja predstava o tom je taka, zeby tam bol kernel, mplayer a vystup by bol
na framebuffer alebo svga. Predpokladam, zeby to zobralo z CD tak do 5
MB.

Existuje nejaky podobny projekt alebo nerobil niekto nieco podobne ?

PSIkappa
psi na atlantis.sk