[linux] ext3 otazka

Julius Loman lomo na lomo.sk
Sobota Leden 5 16:55:20 CET 2002

Ahojte

ako sa da zistit, ci mam particie namountovane ako ext3 ? Vo fstab mam
pre ne napisane ext3 (pre kazdu) aj df -T mi dava ext3 (asi to berie z
fstabu priamo myslim), modul ext3 je tiez loadnuty (tak isto jbd).
Nezaju sa mi akurat ,ze subory .journal nie su vidiet :) (na jednom stroji,
na inom su, ale su to same nuly) Tipujem, ze to je OK, ale chcem sa
uistit.
--

[ Lomo ]  [ Julius Loman ]  [ email: lomo na lomo.sk ]  [ www: http://lomo.sk ]
[ icq uin: 35732873 ] [ cellular: +421 905 437 294 ] [ talker: ttt.sk 5678 ]

[ I haven't lost my mind, it is just backed up on some tapes somewhere ... ]