[linux] Zmes

hudecp na fini.sk hudecp na fini.sk
Neděle Leden 6 12:01:58 CET 2002

Ta firma povedne bezala iba na MS Exchange a tne LINUX tam pribudol dodatocne. Nechcelo sa nam to vsetko menit a takto je to lepsie, lebo OUTLOOK vie celkom dobre spolupracovat s MS EXCHANGE a nie su s tym problemy.

Ale ked ho vynechas, tak sa nic nestane. Potom aby mal kazdy postu pripustupnu zo vsadial, staci WinNT (logon) povedat aby ukladal kopmlet profily (ale to treba nasvit Win98 ??)

		HUDECOF