[linux] DialD

Ivan ivan na wg.sk
Neděle Leden 6 14:06:38 CET 2002

Dňa Sobota 05 Január 2002 20:25 ste napísali:
> dik...
> o wvdial uz viem dost davno ale ja nepotrebojem dialer ktory budem
> musiet ovladat rucne ale nieco co mi v pripade poziadavky vyvola
> spojenie automaticky. Potrebujem totiz zabezpecit pripojenie celej
> LANky. Preto sa pokusam ozivit diald.

ano, diald vyuziva slip, ale iba na vytvorenie pomocneho interfejsu,
cez ktory sleduje poziadavky na nahodenie linky.

aby som sa este vratil k podstate tohto threadu:
mal som rovnaky problem, ked mi connectovaci script z diald hadzal
hlasku 'cant get terminal parameters' (redhat 7.1, predpokladam ze je
to to iste co v tvojom mandraku). velmi dlho som s tym maturoval, ale
nic som nevyriesil - zostalo to pre mna takou malou zahadou. iste ale
je, ze ten isty diald som kompiloval na dalsich 2 masinach s tym istym
redhatom 7.1 a tam mi to slo bez problemov. ak sa ti na to podari
prist, daj mi pliz vediet, este stale ma to dost zaujima ;).
ak vsak nepotrebujes vyuzit vsetky ficurky z diald, mohol by ti stacit
aj pppd v demand rezime.
ivan.