[linux] telekom a rtf

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Leden 6 18:33:06 CET 2002

On Sun, Jan 06, 2002 at 06:12:03PM +0000, Michal Fojtik wrote:

> diks to rtf2html je to co som hladal.
> btw. potreboval som to pre 'cennik' z download sekcie na
> www.telecom.sk . Takto vyzera prax v pouzivani proprietarnych
> formatov. Rovnako by sa to dalo urobil v html ale xml.
> Skoda sa rozculovat...

no, specifikace rtf je verejne dostupna, takze nevim, co mate na
mysli, pouzivani rtf je mozne a snadne kdekoliv, i v linuxu, stejne
jako treba pdf, porad lepsi, nez kdyby to bylo v *.doc. pravda je ta,
ze to asi mohlo byt v html...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487