[linux] text script - help

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Leden 7 09:27:08 CET 2002

Ahoj.

Napísané dňa 07.01.2002 08:31:59 +0100, (autor: Maros FRANKO):
> Cafte seci
>
> Chcem poprosit daku ochotnu dusu aby mi pomohla zo scriptom
> ktory by mal bezat v cygwine .
> Skusal som uz skoro vsetko, ale stale sa mi nedari dospiet k
> uspokojivemu vysledku.
>

> Teda v txt-logu by som potreboval najst string
> "jasomstring"  - je na samostatnom riadku,
> zmazat ho plus zmazat X riadkov po nom
> Pripadne v konfortnejsej verzii najst "jasomstring" zmazat ho plus
> zmazat X riadkov po nom

Mozno by sa dalo pouzit nieco taketo:

==========================8<============================
#!/usr/bin/perl

$s = $ARGV[0];
$c = $ARGV[1];

my $i = 0;

while (<STDIN>) {
         if ($i > 0) {
                 $i--;
                 next;
         }
         chomp($_);
         if ($_ eq $s) {
                 $i = $c;
                 next;
         }
         print "$_\n";
}
==========================8<============================

Pouzitie:

script jasomstring 2 < vstup.log > vystup.log

script je vyssieuvedeny perlovy skript, jasomstring je retazec (riadok),
ktory treba najst a vymazat a 2 je pocet riadkov za retazcom, ktore treba
vymazat tiez.

> [...]
>
> "jasomdruhystring"
> zmazat
> zmazat
> log
> log
>
> Tieto logy sa stahuju z masin a appenduju do jednotlivych suborov (lebo
> [:-)]
> to znamena ze tych "jasomstring"+riadkov na zmazanie je tam
> ojojooooooooj.
>

> Ak sa Vam bude chciet na to pozriet necham na Vas ci to poslete do
> konfery alebo priamo.  [:-)]
> V pripade, ze Vam tento mail pripada ako nehorazna drzost z mojej strany

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |