[linux] netasst (oracle) sa nechce spustit

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Pondělí Leden 7 13:23:24 CET 2002

Caute,

vie mi niekto povedat, preco sa mi nechce spustit pod linuxom program
netasst. Je to network assistent pre Oracle8, verzia oracla je 8.1.7,
bezi to na RedHat7.2. Systemove premenne mam, podla mna, nastavene
dobre.

Po spusteni netasst sa mi objavi proces jre, ktory vytazuje procak na
100%, ale nic sa mi na monitore nezjavi, ziadne okno.

Na rozdiel od netasst, sa mi program 'dbassist' v pohode spusti. Je to
tak iso java aplikacia, tiez sa spusti instancia jre ale sa objavi aj
okno aplikacie.

Napada niekoho, kde by mohol byt pes zakopany? Vdaka za vsetky rady.

Oskar