[linux] Mensie problemy s CVS

"Hrmo, Vladimír" vhrmo na ex-it.sk
Pondělí Leden 7 13:29:47 CET 2002

Zdravim,

symlink do rootu je podla mna zle riesenie. CVSROOT ukazuje do cvs
repository v ktorom su sobory vo forme kde obsahuju aj zoznamy zmien medzi
verziami, komentare ...

Podla mna by si mal cely strom dokumentov importovat do cvs (uz si zrejme
spravil).
Pre development si mozes tieto subory checkout-nut do adresara na tvojej dev
masine a takisto pre production si sprav checkout do svojho dokument root.
(cvs co ...)

Takto budes mat tri kopie svojho site-u - jedna v repository, jedna dev
masina, jedna prod.

Ak urobis zmenu v dev - tuto commit-nes do repository (cvs commit ...)
Aby sa to dostalo do produkcie - musis pouzit update na prod masine. (cvs
update v adresari kde su tvoje dokumenty)
Ak pouzijes cvs export - toto exportne subory bez informacii pre cvs - takze
nemozes v buducnosti robit update iba zmenenych suborov ale znovu kompletny
export.

Problem ktory mozes mat su CVS adresare - nie som WWW admin takze neviem ci
ti tam nebudu zavadzat ale predpokladam ze mozes zadat www serveru pattern
aby tieto adresare znepristupnil. (v apache som nieco zahliadol) CVS
adresare su vytvorene iba ked robis checkout. Ked robis export - nie su tam.

Dufam ze to pomoze.

Vlado