[linux] Bootovatelne DivX CD

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Leden 7 11:19:01 CET 2002

V sobotu, 5. januara 2002 vecer o 19:52, tukal Juraj Bednar [JB]:

JB> nad týmto som tiež uvažoval. Len to už nebude 5MB runtime. Inak, dobrý
a co tak pakovat tie zdrojaky ? :) Ja som tiez za to aby to bolo
legalne. (preto na moj projekt potrebujem linux)

JB> start-up projekt by mohol byť lnx-bbc (http://www.lnx-bbc.org/), teraz
JB> robia nový systém (niečo na štýl freebsd ports, volá sa to GAR --
JB> gar.lnx-bbc.org). Toto je na to asi najvhodnejšie, skompilovať custom
JB> rýchlo-bootovateľný kernel.
zaujmave, ak by do toho niekto siel, tak by bolo fajn. Chcel by som
spravit hw player na divx, mp3, vcd, svcd a ja neviem este na co
vsetko :) predstava je takato:
barebone PC:
zvukovka live! ac3
grafika ATI TVOUT
procak - najmensi aky bude (900 celik)
DVD rom
128 mb ram
dialkove ovladanie

Strci sa tam cd, a automaticky rozpozna format a zacne ho prehravat.
Uplne najidealnejsie by bolo, ak by to prehralo vsetko co sa na tom CD
nachadza, cize by siel nejaky scan na avi, pripadne mp3 a suplo by sa
to do playera.
To ale znamena, ze take boot CD by nebolo treba, islo by to aj na
vsetky CDcka, ktore mate doma napalene :)

Ak by mi s tym niekto chcel pomoct, vsetka pomoc je vitana, chcel by
som to potom hodit normalne legalne do predaja cez maloobchod.

Ak ma niekto chut pomoct na tomto projekte, prosim kontaktujte ma.

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

V technickom popise udane prevadzkove podmienky kazdy porusi.