[linux] OT: zapis na flashdisk

Pondělí Leden 7 15:19:34 CET 2002

Dňa 07. jan 2002 o 15:12, M.F. PSIkappa napísal(a):

> Len to ma trosku mensi hacik, ze FlashDisky maju limitovany pocet zapisov,
> potom jednoducho prestanu byt reliable pre zapisy, je to v popise kazdej
> flashky.

sorry za offtopic uz asi, ale trosku to este snad suvisi :)

nechcem mlzit, ale spominam si, ze podobna otazka vyvstala s pouzivanim
agendy (pda s linuxom). vtedy niekto prehlasil, ze sa to tykalo dakych
starsich modelov a ze novsie by takymto niecim nemali trpiet a ked aj,
tak ze pocet zapisov je cca. 1000 pricom logika okolo toho sa stara o
to, aby sa zapisovalo rovnomerne po celej flashke.

vie to niekto potvdit alebo vyvratit?

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk