[linux] OT: zapis na flashdisk

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Leden 7 15:24:31 CET 2002

Zdravim,
ja viem potvrdit len za IPC Flash disk 8MB, ktory som pouzival na vyvojove
ucely mi odisiel asi tak po roku a pocet zapisov neviem odhadnut.

Teraz pouzivam CF a zatial sa drzia, dokonca mi CF Advantech prezila ja
skrat, ale este to nepouzivam viac ako rok, takze tazko hodnotit, mozno mi
zajtra odide ;-)

PSIkappa
psi _at_ atlantis.sk