[linux] Bootovatelne DivX CD

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Leden 7 16:11:13 CET 2002

V pondelok, 7. januara 2002 popoludni o 14:04, napisal Juraj Bednar
[JB]:

JB> pozri si lnx-bbc, tam je to cele cloopom zabalene. To je nutnost aj
JB> kvoli rychlosti (seekovanie cdromky je zle).
iste, a tie spakovane zdrojaky su take velke ??

JB> na procaku sa setrit neoplati, skompilovat sa to moze pri prvom instale.
JB> Odkial sa tam ale naberie system? DiskOnFlash?
jasne, neoplati, ale celik 900 je myslim uplne v pohode, ja som
prehraval divxy na celerone 300 (@450 - 4.4x100) a islo to fajn, takze
je tam dvojnasobna rezerva. Samozrejme, ak je celeron 1000 o 100 sk
drahsi nie je o com.

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Vypada to blede. Geronimo

Daląí informace o konferenci linux