[linux] Bootovatelne DivX CD

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Leden 7 16:21:18 CET 2002

V pondelok, 7. januara 2002 popoludni o 15:12, vyprodukoval M.F.
PSIkappa [MFP]:

MFP> Len to ma trosku mensi hacik, ze FlashDisky maju limitovany pocet zapisov,
MFP> potom jednoducho prestanu byt reliable pre zapisy, je to v popise kazdej
MFP> flashky.
to ma kazda jedna ? To je dost odveci.
Aha teraz som precital,ze tych pocet zapisov je okolo 100.000 to by
nam uplne malo stacit :))) Ako Juro pisal - do nej by sa zapisovalo
LEN pri upgrade ovladacieho sw. Myslim, ze tych 100.000 zapisov by sme
tak vyuzili akurat pri testovani...a testovanie by sa aj tak dialo na
hdd, predstavujem si to tak, ze na tej flashke by to bolo aj tak
vsetko spakovane (system+ovladaci prg), resp by sa to kopcilo do ramdisku a tam by sa
vykonavali vsetky operacie. Ta flashka by bola read only.

MFP> Zakladny system sa da bez problemov dostat do 1 MB.
MFP> (Jadro[650k] +moduly[172k] +busybox[staticky zlinkovany s dietlibc 132k])
nech to ma aj 20 MB, ale nech to funguje :)
Najprv som si myslel, ze to bude klasicky barebone PC. Nevadi, ak by
bol o to zaujem, myslim,ze by sa to dobre predavalo, kto by nechcel
mat doma divx player ? :))) Vsak to je sen kazdeho druheho, ak to bude
teda cenovo prijatelne.
Oplati sa viacej FLASHka ako 10 megovy 5400 otazkovy disk ? (ten az tak
nehuci...)

MFP> Aj ta bude najviac hucat CDROMka. :)
DVDromka :)

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Kdyby tady byla takova panenka ... Luis Bunuel a Salvator Dali