[linux] text script - help

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Úterý Leden 8 00:16:23 CET 2002

On Mon, Jan 07, 2002 at 08:31:59AM +0100, Maros FRANKO wrote:
> Pripadne v konfortnejsej verzii najst "jasomstring" zmazat ho plus
> zmazat X riadkov po nom
> a najst "jasomdruhystring" zmazat ho plus zmazat Y riadkov po nom.

prihodim aj ja nieco. toto je ta komfortnejsia verzia, respektive
najkomfortnejsia. ako argumenty berie dvojice regex - cislo.
hocikolko.

otazka je, ci sa maju na retazec cekovat aj riadky, ktore sa uz idu
zmazat. podla mna hej, ale ak nie, tak si to trochu uprav.

#!/bin/awk -f
BEGIN { c = ARGC; ARGC = 0; }
{
        for (i = 2; i < c; i = i + 2)
                if (match($0, ARGV[i])) {
                        if (ARGV[++i] > del_lines)
                                del_lines = ARGV[i];
                        next;
                }

        if (del_lines)
                del_lines--;
        else
                print;
}

syntax:
cleanlog.awk { infile | - } regex linesdel ...

priklad:
cleanlog.awk - '^jasomstring$' 5 '^jasomdruhystring$' 10 <log.old >log.new

kokos, dufam, ze som sa niekde nesekol...

	judas
--
Ján 'judas' Tomka,  <jan.tomka na stonline.sk>