[linux] 486 a MP3 na LINUXE

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 8 08:13:17 CET 2002

> Zdravim,
> mam nasledujuci problem:
> V kancliku mam staru AMD 486/DX4 - 120 MHz a 20 MB RAM, zvukova karta
> SoundBlaster 16 a nahodil som si tam RedHat Linuxa 7.1  . Problemom
> je, ze vsetky MP3 spustene cez  mpg123  mi hrooozne sekaju. Uz som
> skusal pouzit aj nejake tie parametre na znizenie kvality, ale nic
> nepomaha.

zalezi co mas nainstalovane lebo taky esound ti dost vezme z vykonu (na
takto slabej masine) dalej sa popozeraj co ti tam vsetko bezi co to tam
vlastne potrebujes. na takej masine ako mas bi sa malo dat rozchodit
stereo 22.4khz v pohode. mozna aj CD kvalita ale to bi chcelo trocha
optimalizacie.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"