[linux] 486 a MP3 na LINUXE

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Leden 8 10:30:40 CET 2002

> Zdravim,

Cauko.

> mam nasledujuci problem:
> V kancliku mam staru AMD 486/DX4 - 120 MHz a 20 MB RAM, zvukova karta
> SoundBlaster 16 a nahodil som si tam RedHat Linuxa 7.1  . Problemom je, ze
> vsetky MP3 spustene cez  mpg123  mi hrooozne sekaju. Uz som skusal pouzit
> aj nejake tie parametre na znizenie kvality, ale nic nepomaha. A k to,mu
> viem, ze pod Winom, by to prehravanie islo a preto sa mi nechce verit, ze
> to pod Linuxom nerozbehnem. Neviete o nejakom inom programe pod konzolou,
> co by bral ohlad aj na vykon procesora ???? a bol menej narocny ???.

Mne to islo na 486DX2 66 MHz stereo 22.1 kHz.
Neslo to sice uplne v pohode (nedalo sa robit so systemom, stacilo
hocico spustit a uz to zacalo sekat), ale ked som to dal na mono, tak to
islo na tom aj (skoro) normalne pracovat.

Ja som na to pouzival mpg321 (vraj ma mensie naroky ako mpg123).
Cele mi to bezalo na RH 6.2. Ked som tam dal LFS
(www.linuxfromscratch.org), tak sa to dokonca este trosku zlepsilo.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.