[linux] telnet & promisc eth

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Leden 9 11:46:01 CET 2002

Caf, co tak
ftp://ftp.uk.linux.org/pub/linux/Networking/netkit
a pokial mi je zname tak je to napisane v C++.

Najlepsie sa to zistuje na slusnom switchi. Videl som nejaky softik na
zistovanie ci je karta v promisc mode (antisniff), ale zas existuje dost
technik ako to utajit. Jeden zo sposobov utajenia sniffovania je
vycvaknutie si zil z TP, ktore su na vysielanie, cize budes len pocuvat a
potom sa to neda zistit. :-)

PSIkappa
psi _at_ atlantis.sk

PS: Prosim zalamuj riadky!