OT: [linux] DVD na DivX?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Leden 9 16:45:32 CET 2002

Ahoj,
> Navyse, podla ktorehosi clanku na netem.cz je predavanie takychto CD
> porusenim zakona pretoze je zakaznikom predavany ciastocne nefunkcny
> tovar...

no, tam sa jednalo o CDcka, ktore neboli oznacene, teraz ak pojdes
niekedy do CDshopu, tak si vsimni tie slizke nalepky ,,Nelze prehrat na
PC''. Ked ta varuju, je to legalne. Ale potom uz 2x nevidim dovod na to,
preco by sme mali este aj platit nejaku dan (akoze ta dan je blbost z
principu, ale takto je to uz dvojnasobna blbost).

Kazdopadne, ozval sa mi jeden poslanec, ze riesi uz riesi novelu, snad
sa ju podari pretlacit.

 Juraj.