[linux] Re: HOWTO: porovnanie aktualnych free softwarovych DVD plejerov pre linux

Středa Leden 9 23:11:37 CET 2002

On Wed, Jan 09, 2002 at 10:13:18PM +0100, Jindrich Sarson wrote:
> S instalaci skinu jsem se v mplayeru take trapil. Pak jsem vylaboroval,
> ze je treba:
>    1. ./configure --enable-gui
>    2. skiny rozbalit do /usr/local/share/mplayer/Skin - zde nakopirovat
> prislusny adresar se skinem.
No este treba spustit s parametrom -gui atd atd atd ale nakoniec to ide aj
mne.

> Doufam, ze to je vse, delal jsem to tak pred 3 mesici. Pak funguje
> velice prijemne ovladani mysi, nektere skiny jsou fakt cool.
Takze update: Jo, tym skinom sa dost zlepsi, ale furt to ma chyby:
- skin musi priamo podporovat plejovanie dvdciek a s tym spojene funkcie
- neda sa prepinat titulky/audio (resp. neviem ako)
- 1click-pause(TM) nejde :-)

Ale ozaj, je to o dost lepsie.

> 	Jindra
Bye,