[linux] Modem nesklada linku

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Leden 9 22:48:03 CET 2002

                                        Maxim, 22:44:12
                                        09. januar 2002 (streda)
Ahoj!

> Hladal som co moze udrzovat spojenie, az nakoniec som spravil init 1 ifup
> ppp0 a sadol som si na stolicku a potvora stale blikal a nezlozil linku.
> kde moze byt problem? sak tam uz neostali skoro ziadne procesy, a on stale
> nieco robil... Vdaka Jano

	To, ze blika modem, IMHO nutne neznamena, ze Tvoje procesy generuju
pakety, ktore idu od Teba do svete. Tym chcem povedat, ze niekto iny vo
svete moze u seba generovat nejake pakety, ktore idu Tebe.

	Zaujimalo by ma teda ako sa potom riesi takato situacia, kedze
IDLETIMEOUT parameter tomu nevelmi pomoze. Taktiez tomu nepomoze ani ziadne
zafirewalovanie, pretoze (ked bude niekto chciet) ten modem bude blikat
proste stale. Da sa to vobec nejako?

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk