[linux] Bootovatelne DivX CD

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Čtvrtek Leden 10 10:00:37 CET 2002

nebolo by lepsie vymysliet ten system napr. na
samostatne CD (alebo ine medium), ktore by sa
nabootovalo, trebars by to mohla byt taka
distribucia, ktora by sa nainstalovala na
konkretny hw, a na konci by bol nakonfigurovany
ISO file alebo nieco take.

no a na prehravanie DVD.divx podla mna netreba mat
nejake specci drivery na vga