[linux] Windows XP a siet...

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 10 10:23:42 CET 2002

--- Robert Madaj <ml.linux.sk na istrobanka.sk> wrote:
> mozno mi bude niekto vediet cosi k tomu povedat
> :-))
asi skor napisat ako povedat :-)
u nas na intraku si dal jeden chlapik XP a od vtedy sa
uz s nikym nezosietoval. ma vsetko zkonfigurovane
spravne, akurat ze sa vzajomne ignoruje s ostatnymi
kompami v sieti po vsetky protokoloch.
(myslim, ze to xp je profesional, nie home, ale nie
som si isty. cital som, ze xp home ma nejake sietove
obmedzenia)
(mimochodom, na lokalne siete su vyhradene ipcky
192.168.xx.yy, pouzivat 1.1.1.1 by mohlo motat
niektory "inteligenty" software, ktory by inac vdaka
192.168.xx.yy vedel, ze je na lokalke a mozno by sa
choval inac. ale toto problemom urcite nebude.)