[linux] 486 a MP3 na LINUXE

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 10 10:28:42 CET 2002

zdravim

mpg123 ma optimalizacie v assembleri, spomalovat ho
asi bude naskor esd. z nejakym vhodnym parametrom by
to mohlo ist priamo na /dev/dsp.
mozno by aj bolo lepsie pouzit distribuciu s kernelom
2.2, ktory je na slabsich strojoch vraj rychlejsi.
(kamos pustal cez mpg123 na amd486/120 mp3 cez awe32 a
islo to. zase na druhej strane dneska ludia casto
vyrabaju mp3 z datovym tokom 192kb/s, co je o 50% viac
nez 128kb/s a tak to moze az o 50% viac zatazovat
procesor (tieto vypocty boli iba teoreticke...))

jard

--- Remenec Juraj - z prace <remenec na fel.utc.sk>