[linux] Bootovatelne DivX CD

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Leden 10 12:24:57 CET 2002

No, tym padom vlasne nieje co vymyslat, staci pouzit nejaky projekt
bootovatelneho LiveOS CD alebo ako sa tomu nadava a mas to viac-menej
vyriesene.
Vcera vysla nova verzia 2-disk X-windows, musim si to pozriet a ak ma moje
zbezne oko nemylilo, tak sa to da pouzit.
V tom pripade som schopny spravit do 3 MB system+Xwin+avifile(ako ma tu
presvedcili).
AK si pozrie tento thread, tak som spominal moznost mplayer-u spravit
vystup na frame-buffer alebo SVGAlib, co sa konfiguruje lahsie ako Xwin,
ale bolo to odmietnute, s tym, ze je to pomale.

PSIkappa
psi _at_ atlantis.sk