[linux] SSH + slackware

JA SAM dodo na stapro.sk
Čtvrtek Leden 10 13:58:45 CET 2002

Ahoj.

Jeden znamy ma poziadal o pomoc s rozchodenim ssh na SlackWare.
Nemam ziadne skusenosti s touto distribuciou
Nainstalovane je SlackWare 7.1.0 a OpenSSH_2.2.0p1

sshd bezi - kontrolovane cez ps
port 22 je aktivny - scanovanim sshscanom bola
odpoved, ze bezi SSH-1.5-OpenSSH_2.2.0p1

Pri spusteni Putty na tento stroj si vyziada login, passwd,
ale stale vyhlasi, ze passwd je zly aby som ho zadal znovu
donekonecna.
Pri spusteni ssh z inej linuxovej masiny na tu so slackware
si to vyziada login, potom passwd a 2x oznami, ze je zle heslo, zadaj
znovu a na tretikrat ma vyhodi s hlaskou
Permission denied

V logu (tusim /var/log/messages) sa objavi hlaska
nieco ako SOCKET ERROR - nemam to pri sebe teraz,
takze neviem celkom presne znenie.

Subor sshd.config som kontroloval a porovnaval
s rovnakym suborom na RH6.2,7.0,7.2.

Sprava sa to rovnako, ci sa hlasim ako root, alebo ako
iny uzivatel.

Na riadok v /etc/hosts.allow
sshd:	ALL
to nereaguje.

Pozitivum. Zo stroja so Slackware sa viem dostat na
iny linuxovy stroj cez ssh, aj scp.

Chyba bude niekde v sshd, alebo overovani hesla,
ale uz nemam fantaziu.

Ma niekto nejaky tip, co by som mal este
skontrolovat-nastavit?

Hesla su urcite v poriadku - da sa pomocou nich
prihlasit cez telnet...

Ma distribucia Slackware nejake balicky -
podobne ako RedHat, Debian a pod?
Ak ano - ake
man ?.?.?
Kde su na nete binarky pre slackware?
Bol som na www.slackware.org packages,
ale tam som nevedel najst shh.
Na www.openshh.org tiez neboli binarky pre slackware
a na tom stroji zase nie je nainstalovane gcc.

Ma niekto nejake riesenie?

Dodo.