[linux] Bootovatelne DivX CD

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Čtvrtek Leden 10 14:58:38 CET 2002

no myslel som na to, aby to bolo "jednoucelne"
nastavene na multimedialne prehravanie
s nainstalovanym playerom (s moznostou TV OUT,
alebo monitor), codecmi atd. atd.
pripravene tak, ze len vlozis CD :-)

viacmenej som myslel na nejaky "multimedia-kit"
kde si len ramcovo vyberies prisposobenie
konfiguracie a vysledkom bude nakonfigurovany
system na prehravanie multimedii.