[linux] LINUX DO PLYNU

Čtvrtek Leden 10 18:18:31 CET 2002

-> Neviem, ako to vyznie vam, ked si to budete citat, ale ak to ta dotycna
-> osoba mysli vazne, zrejme nema vsetkych 5 pohromade.
-> Ked som to docital, mi od zlosti az chrup drkotal ... . Povodne som to
-> chcel prelozit do SK, ale takto v ooriginali je to lepsie. Kto by chcel
-> original verziu *.ps aj s diakritikou, nech mi napise maila... .

skade to mas?

[deleted]
-> Novy, uzivatelsky prijemny operacni system od Microsoftu je behem pomerne
-> kratke doby pripravil o praci: nejenze nevyzadoval pro svuj chod
-> kvalifikovanou spravu, on ani kvalifikovane spravovat nesel!

:))))))) no ked nejde kvalifikovane spravovat, to azda hovori same za seba
;) uz len pockajme kto sa k tomu prihlasi

[deleted]
-> Nema sice v rukou dukazy, ale stale dokonalejsi prikazovy radek Windows a
-> uvolnene zdrojove kody Windows CE lecos naznacuji.

stale dokonalejsi? :) to asi znemane ze ma nieco do seba :)

 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!