[linux] LINUX DO PLYNU II

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Pátek Leden 11 09:14:01 CET 2002

Takze vse sa vyjasnilo:

Clanok som nasiel v casopise "SOFTWAROVE NOVINY" --> kto nevie co je to
zac, tak len v kratkosti poviem, ze je to casak, kde na kazdej strane
mozte najist minimalne jednu reklamu od M$.  A redaktorka clanku mi
odpisala, ze je to len "sranda".  Aj tak nechapem co im dava pravo ich
"srandy" pisat prave o Linuxe. Ak takyto clanok dostane do ruk mozny
buduci uzivatel, zacne si mysliet ze jedine Micro$oft je jedine svetlo na
nebesiach, ktore moze osvietit ich temnu mysel a Linux tym zasa o nieco
pride a ako keby sa zasa posunie este len na startovaciu metu.
Ja len tolko.  Majte sa zatal, kym nenadabim na nejaky problem a zasa sa
neobratim na konferku ;-))).

APROPO: Este raz sa chcem podakovat ludom, ktory odpovedali na moj
prispevok "486 MP3 a LINUX", vsetky vase rady som zobral vazne a uz mi to
prehravanie aspon ako tak ide, aj ked len na mono. ;-)).

J.