[linux] LINUX DO PLYNU II

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pátek Leden 11 11:28:28 CET 2002

RJzp> Clanok som nasiel v casopise "SOFTWAROVE NOVINY" --> kto nevie co je to
RJzp> zac, tak len v kratkosti poviem, ze je to casak, kde na kazdej strane
RJzp> mozte najist minimalne jednu reklamu od M$.  A redaktorka clanku mi

tak hop! Softwarove noviny nie su v ziadnom
pripade hlasna truba MS, citam ich casto a je tam
dost velky podiel linuxovych nazorov, clankov,
skus si napr. Strakove rozhovory, niekedy v lete
som cital jeden dost pichlavy.

RJzp> odpisala, ze je to len "sranda".  Aj tak nechapem co im dava pravo ich

ak je to ten clanok co je vzdy na predposlednej
strane, tak to je vzdy tak ladeny clanok
boli tam aj clanky o MS a kopec ms pozitivnych sa
rozculovalo ako si to mozu dovolit siahat na
bohov.

RJzp> "srandy" pisat prave o Linuxe. Ak takyto clanok dostane do ruk mozny
RJzp> buduci uzivatel, zacne si mysliet ze jedine Micro$oft je jedine svetlo na
RJzp> nebesiach, ktore moze osvietit ich temnu mysel a Linux tym zasa o nieco
RJzp> pride a ako keby sa zasa posunie este len na startovaciu metu.
RJzp> Ja len tolko.  Majte sa zatal, kym nenadabim na nejaky problem a zasa sa
RJzp> neobratim na konferku ;-))).

blbost, kazdy normalny clovek pochopi ze je to
joke rubrika. veril som ze len MS pozitivni ludia
to nedokazu pochopit, ale asi sme vsetci rovnaki a
aj linuxaci su jesitni.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk