[linux] editovanie win1250 textových súborov pod linuxom

pivoluska na globtelnet.sk pivoluska na globtelnet.sk
Pátek Leden 11 21:23:02 CET 2002

On Thu, Jan 10, 2002 at 02:22:37PM +0100 Ernest Beinrohr wrote:
> Zdravim, rad by som editoval nejake zakaznĂ­kove HTML sĂşbory, ale tie sĂş
> v kódovaní win1250. Jediný sw , ktorým som to vedel bola mozilla-editor,
> ale to je wysiwyg a ja by som råd HTML. MoŞnosż recode tam a naspäż je
> síce funkčná, ale pri používaní napr priameho editovanie a následného
> uploadu na FTP nemoĹžnĂĄ.

No, mna univerzalne napada jedine to recode (iconv, cstocs...)
v spolupraci s nejakym skriptom, ktory to vsetko zautomatizuje.

Tu sa jedna o to, ze som este nestretol jednoduchy textovy editor,
ktory by mal funkciu umoznujucu zmenu kodovania...

mP

P.S: Perl je Tvoj kamarat na zmenu meta tagu...