[linux] Potrebujem pomoct

Jan Dado dado na slovkaufring.sk
Sobota Leden 12 14:33:04 CET 2002

V case, ked mu to ponuka stlacit ctrl+d, tak sa nachadza v shelly,
prihlaseny ako root. ctrl+d = logout.

Takze ako root musi spustit ext2fsck /dev/particia_kde_je_error, asi to
bude "/", ale musi zadat fyzicky tu kde ten filesystem je - napr.
/dev/hda1 etc... (to niekde v tych hlaskach urcite vidi)

J.