[linux] nekorektne vypnutie pc + fsck

pivoluska na globtelnet.sk pivoluska na globtelnet.sk
Sobota Leden 12 14:35:45 CET 2002

On Mon, Jan 07, 2002 at 01:20:03PM +0100 Jozef Kováč wrote:

> Contains a file system with errors, check forced. Unattached inode
> 79636Unexpect inconistency;
> run fsck manualy
> An error occured during the file system check.
> Dropping you to a shell; the system will reboot when you leave the shell
> Give root password for maintance Ak použijem možnosť ctrl-d vypíše sa:

...a je po probleme... Ak sa dobre pamatam, mne stacilo stlacit enter,
zadat rootovske heslo, spusti manualne fsck, rebootnut a pocitac nabehol
korektne.

BTW: Ked budete pisat do diskusnej konferencie nabuduce, skuste trosku
pouvazovat, s akym subjectom napisete spravu.

Hned so subjectu musi byt jasne, o com sprava je, aby ju otvorili ti, co
na nu vedia odpovedat...

mP