[linux] KDE a ttf fonty (Freetype 2.0.5)

Julius Loman lomo na lomo.sk
Sobota Leden 12 15:56:33 CET 2002

Ahojte

minule sa tu rozoberali problemy ohladne freetype kniznice a
antialiasingu (Bolo treba nahodit 2.0.5 verziu, aby spravne slapala
diakritika).

Avsak tato kniznica mi nechce zobrazovat ttf fonty ktore tam dodam (pri
zapnutom antialiasingu). Ked ho vypnem, ide vsetko OK. Ked je zapnuty,
tak mi da v ponuke len zopar fontov z tych co tam mam.

Je to nejaka charakteristika tych fontov ? Pokial viem, tak antialiasing
by nemal zavisiet na konkretnom fonte.
Ak ste sa s tym stretli a vyriesili, tak sa plz. ozvite.

--

[ Julius Loman ]  [ Lomo ]  [ email: lomo na lomo.sk ]  [ www: http://lomo.sk ]
[ icq uin: 35732873 ] [ cellular: +421 905 437 294 ] [ talker: ttt.sk 5678 ]