[linux] LINUX DO PLYNU II

Misu misu na ns.ipg.sk
Pondělí Leden 14 09:12:38 CET 2002

Akoze sranda je sranda! Ale ak sa potrebujete citi ako amici, na ktorych
vsetci nadavate, tak pokracujte... Ak je nieco dobre, tak sa to chvali
samo, a ak je nico zle tak tomu nepomoze ani sto recenzii, ake je to
uzasne.

Preto si myslim, ze ludia by sa mali naucit zniest aj co to proti.
Kolko z nas si robi denno denne prcu, len tak z recesie z cohokolvek, co
ma nieco spolocne s M$.

Neberte to ako obhajobu M$. Skor sa zamyslite nad tym, ze kto je horsi.
Window$ak, co to pouziva a je rad zemu to funguje.
Alebo linuxak, co si z neho cely den robi srandu a obhajuje skutocnymi aj
neskutocnymi faktami bozskost linuxu?

                                          Misu

PS: Pliz ak mi niekto chce k tomu nieco dodat, tak na sukromny mail.