[linux] Potrebujem pomoct

Pondělí Leden 14 09:34:19 CET 2002

-> Pred časom som si dal nainstalovat na svoj PC Red Hat 7.1.
->
-> V poslednom case mam problemy. Menil som ovladac mysi a v programe ovladaca
-> sa vyskytla chyba, musel som zacas existovat bez nej,

Preco menil "ovladac" mysi a aka chyba sa v nom vyskytla?

-> čo v grafickom rozhraní KDE nie je lahke. Ked sa mi podarilo vratit
-> vsetko do poriadku, nekorektne som vypol Linux (tvrdo som ho resetol,
-> kvoli tej mysi).

Treba sa prepnut na niektoru virtualnu konzolu (napriklad na prvu stlacenim
Ctrl+Alt+F1) a potom korektne restartnut pocitac trojhmatom Ctrl+Alt+Del.
Tvrdy reset pouzivajte len ak toto nefunguje (a na pocitac sa neda prihlasit
po sieti).

-> Teraz, keď zapnem Linux nepustí ma cez "contains a file system with
-> errors, check forced". Vypisuje mi, aby som manuálne nahodil fsck. Neviem
-> si s tym rady. Ked pouzijem klavesovu skratku Ctrl-D, ktoru mi ponuka,
-> restartuje sa pocitac.

na toto uz odpovedali kolegovia.
 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]