[linux] SSH + slackware

Pondělí Leden 14 09:41:31 CET 2002

-> > Jeden znamy ma poziadal o pomoc s rozchodenim ssh na SlackWare.
-> > Nemam ziadne skusenosti s touto distribuciou
-> > Nainstalovane je SlackWare 7.1.0 a OpenSSH_2.2.0p1
-> >
-> > sshd bezi - kontrolovane cez ps
-> > port 22 je aktivny - scanovanim sshscanom bola
-> > odpoved, ze bezi SSH-1.5-OpenSSH_2.2.0p1
-> >
-> > Pri spusteni Putty na tento stroj si vyziada login, passwd,
-> > ale stale vyhlasi, ze passwd je zly aby som ho zadal znovu
-> > donekonecna.
-> > Pri spusteni ssh z inej linuxovej masiny na tu so slackware
-> > si to vyziada login, potom passwd a 2x oznami, ze je zle heslo, zadaj
-> > znovu a na tretikrat ma vyhodi s hlaskou
-> > Permission denied
-> >
-> > V logu (tusim /var/log/messages) sa objavi hlaska nieco ako SOCKET
-> > ERROR - nemam to pri sebe teraz, takze neviem celkom presne znenie.

no, to treba cele poslat. Pripadne ak existuje 'auth' alebo 'authlog' vo
/var/log, posli aj ten.

 Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete