[linux] Dynamicke DNS v lokalnej sieti

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Úterý Leden 15 08:33:26 CET 2002

Zdravim,

uspesne sa mi podarilo niastalit a rozbehat dynamicke DNS ( dhcp 3.0,
bind 9.2.0 ).
Funguje to priam fantasticky az na jeden maly detail.
Kedze chcem pridelovat adresy priamo, tak mi dhcp prideluje ip adresy
podla mac adresy napevno. Ak sa nahodou vysytne nova masina, ktora este
v konfiguraku nie je, prideli jej adresu z vyhradeneho priestoru.
No a tu je moj problem. Ked sa objavi nova masina, dhcpd prideli ip
adresu, a zaregistruje ju v dns. Ale ked sa jedna o masinu, ktorej
prideli pevnu adresu, neurobi nic. Nezapise to do dhcpd.leases, ani
neprida do dns. Neviem, preco sa tak deje, ani ci sa da vobec nieco este
nastavit, aby mi zaregistroval aj staticke aresy. Kedze mam pred sebou
rozdelenie siete na 4 subnety, tak sa mi veru nechce prepisovat celu
dns, a myslel som si, ze tento maly trik by to urobil za mna. Mylil som sa?

dik za radu,
    gore.