[linux] Dynamicke DNS v lokalnej sieti

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Středa Leden 16 09:30:40 CET 2002

>mysli (resp, je to tom vdaka tebe presvedceny), ze hostname bol zadany
>relativne..

Diky, uz je presvedceny o inom....

Takze, da sa povedat, ze faza 1 je uspesne zavrsena a dhcpd mi uz
updatuje aj staticke adresy.
Teraz ale potrebujem male zverstvo.
Musim rozdelit lanku na 4 subnety. Nechcem vsak vyrabat 4 vlanky na
switchoch.
Takze na dns servri som si vytvoril 3 aliasy na eth0.
V dhcpd.conf sa nastavuje tusim parametrom shared-subnet, a potom by mal
pridelovat adresy podla mac adresy tak ako doteraz.
Nejde mi vsak do hlavy, ako sa to bude spravat v dns? Musim si pre kazdy
"subnet" vyrobit zvlast zonu, ked vsetky masiny budu patrit do jednej
domeny?

tia,
    gore.