[linux] Redhat 7.2 a CDROM - block device

Mavin mavin na pobox.sk
Středa Leden 16 11:09:28 CET 2002

PD> Vcera som na starsom pocitaci instaloval RedHat 7.2 a vyskytol sa mi
PD> nasledujuci problem.
PD> Pri mounte /dev/hdb mi vypise ze toto zariadenie nieje platne block device.
PD> V tejto masine je
PD> aj napalovacka /dev/hdc. Pri nej je rovnaky vysledok. Je to Pentium 200MMX,
PD> board fakt neviem.
PD> Pred tym som tam mal 7.0 a tam nebol ziaden problem.

PD> Za rady vopred dakujem...

PD> Dano

 S podobnym problemom som sa uz stretol, a mne pomohlo prekompilovanie
 jadra. problem sa vyskytol na dost
 starej masine, a tak som pozapinal vsemozne podpory pre starsie veci
 a ono to zabralo, myslim ze pomohlo zapnutie podpory pre starsie MB,
 ale som to nemal cas zistovat a tak to neviem naisto...