[linux] bridging eth-tr

Julius Loman lomo na lomo.sk
Středa Leden 16 13:07:35 CET 2002

On Wed, Jan 16, 2002 at 12:27:57PM +0100, lubos klokner wrote:

> ja mam ethernetovy bridge (100mbit).
> co konkretne ???
konkretne bridging ethernet a tokenring (medzi sebou). ono to zasa nie
je take jednoduche, frejmy sa v oboch druhoch sieti dost lisia (velkost,
MSB a LSB, MAC adresy,...)

Nejde mi o bridgovanie dvoch ethernet sieti ale jednej ethernet a jednej
tokenring. Okrem toho som sa prave docital, ze niektore TR sietovky
nevedia fungovat v promisc mode, co je podmienka na bridging.