[linux] bridging eth-tr

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Středa Leden 16 14:56:05 CET 2002

Nuz .. je to asi ozaj komplikovanejsie ...
pokial som pracoval s IBM TR 4/16 (t.j. tie najbeznejsie) tak ozaj nevedeli
promisc
rezim a teda aj pre lananalyzer sme mali na jednom pccku inu sietovku ...
btw na pcckach mi pri spolupraci uz len routra na linuxe (ale pred 6 rokmi
asi 2.0.x) na tokenringu s inym
routrom bolo treba aj nejake opravne patche pretoze arp sa nejak
neobnovovala ..
Tusim bol problem s tym refresh arp,ze sa nemusi posielat na broadcst ale
moze ist priamo na tvoju mac
a presne to robil nas router(btw bridgerouter) a pod tokenringom to bez
patchu robilo problem.
Bridgovat som sa teda uz toboz neodvazil.

a vobec som oci vyvaloval ze existuje nieco ako bridgerouter t.j. tcp/ip
routruje a SNA bridguje ...
s tym ze nedovoluje broadcast .. uff

bbo