[linux] Posielanie suboru ako Mail attach

M@gic maga na mailbox.sk
Čtvrtek Leden 17 09:06:14 CET 2002

Reply on message from [Cyprian] from [17.1.2002, 7:33]

> Mam v praci DB server s RH6.2 a gateway(GW) na inet (mikrovlna)s RH7.2.
> Potrebujem aby na DB bol v cron neaky script co bude sledovat ci sa v
> zadanom adresary naxadza pozadovany subor generovany urcitim programom. Ak
> sa tam subor bude naxadzat potrebujem aby sa neako odoslal ako priloha mailu
> na GW kde bazi mailserver. Na DB nemam ziadnu mailsluzbu nastavenu. Ako sa
> to da najjednoduchsie riesit (bez zbytocnich nastavovaciek)?

Ja  som  to riesil metasendom, ak xces (alebo sa ti nexce citat man ;o)), poslem
ti i format...

---
M na gic                         mailto: maga na mailbox.sk