[linux] OT: kde sa da kupit Orinocco Wavelan card

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Leden 18 10:48:22 CET 2002

Sorry, nechcem robit flame ale toto mi neda.

On Fri, 18 Jan 2002, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> ale Ferimexaci vacsinou nasadia na kazdy bod presnu smerovu antenu s
> akuratnym zosilnenim. Okrem toho Samsungy maju asi najnizsiu latenciu z
> mikrovlniek.

Toto je blud, mal som moznost na vlastne oci vidiet zapojenie jedneho
klienta, priemerny ping na default GW bol 1124 ms, ak si myslis,ze je to
najnizsia latencia, tak ja neviem. A tento stav bol technikmi ferimexu
povazovany za uspokojivy a nic s tym nechceli robit.
Ak nechces sam seba rusit vzdy musis nasadit smerovu antenu, i ked ono to
az tak uplne smerova antena nikdy nieje, vzdy to ma nejaky vyzarovaci
uhol. Vsesmerove anteny mozes pouzit len v malych mestach, za jedno maju
mensi dosah a za druhe su velmi velmi nachylne na rusenie.

> Breezy maju aj s hoppingom problem, treba niekedy nastavit konkretne
> frekvencie, po ktorych to ma skakat.

Breezenety mozu mat vacsiu latenciu, kvoli tomu, ze "skacu", ale ak mas
signal na high tak je to v rozmezi 20-30 ms, co je myslim dost slusne.
Inak za 3 roky co robim s Breezenetmi si nepamatam, zeby som musiel
nastavovat specialnu set skokov, stacilo vzdy si vybrat len niektory z
prednastavenych.

>    Juraj.

PSIkappa
psi _at_ atlantis.sk