[linux] OT: kde sa da kupit Orinocco Wavelan card

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Leden 18 13:08:55 CET 2002

Ahoj,
> Toto je blud, mal som moznost na vlastne oci vidiet zapojenie jedneho
> klienta, priemerny ping na default GW bol 1124 ms, ak si myslis,ze je to
> najnizsia latencia, tak ja neviem. A tento stav bol technikmi ferimexu
> povazovany za uspokojivy a nic s tym nechceli robit.
> Ak nechces sam seba rusit vzdy musis nasadit smerovu antenu, i ked ono to
> az tak uplne smerova antena nikdy nieje, vzdy to ma nejaky vyzarovaci
> uhol. Vsesmerove anteny mozes pouzit len v malych mestach, za jedno maju
> mensi dosah a za druhe su velmi velmi nachylne na rusenie.

Moj samsung:

11 packets transmitted, 11 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max/mdev = 9.004/10.104/11.892/0.651 ms

To, ze ferimexaci nieco nevedia spravit o zariadeni nic nehovori. A toto
nie je najlepsi signal, aky som videl.

> Breezenety mozu mat vacsiu latenciu, kvoli tomu, ze "skacu", ale ak mas
> signal na high tak je to v rozmezi 20-30 ms, co je myslim dost slusne.

Da sa aj lepsie :).

> Inak za 3 roky co robim s Breezenetmi si nepamatam, zeby som musiel
> nastavovat specialnu set skokov, stacilo vzdy si vybrat len niektory z
> prednastavenych.

hej, tak nejako. Problem bol s tymto kedysi, ked provideri mali hore na
staveb. fakulte breezy. Vtedy sa to riesilo takto, ale to uz bol extrem
:)

 J.