[linux] /var/spool/mail - optimalizator

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pátek Leden 18 16:06:10 CET 2002

neviem to presne pomenovat ale nemate niekto
realizovany nejaky optimalizator schranok pre
pop3?

v podstate mi ide o to, aby v pripade, ze ma
clovek privelku schranku ju nejako rozdelilo,
a cloveku sa pri stahovani protokolom pop3 stiahnu
len cojaviem prve maily, a ked skonci session
mu ten "optimalizator" z nejakeho mirroru jeho
schranky vlozi dalsie maily.

ide mi o to, ze pokial ma cloviecik velku schranku
tak je pridlho spojeny a chcem ho donutit
aby si postu stahoval po davkach.
zaroven nechcem limitovat velkost schranky,
pretoze
potom by ludom chodili nedorucenky co nie je pre
mna dobre riesenie.

chcel by som vlastne len vediet, ci uz nieco take
nie je hotove, kym si to zacnem pisat sam :-)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk