[linux] Personal firewall

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Pátek Leden 18 20:11:42 CET 2002

Zdravim,

Problem je asi pre niekoho trivialny ale pre relativneho zaciatocnika dost
velky.
Potrebujem iba nakopnut spravnym smerom pripadne odporucit
nejaku zaujimajsiu www literaturu :

Takze mam na single kompe rozchodene rozne srandy ako
proftp, apache, sss, postfix...

Pouzivam to viac-menej na skusanie veci a ucenie.
Problem je ftom ze cez tento komp chodim internetovat a zda sa my ze nieje
celkom bezpecne nechat to viditelne zvonka. Ved hocijaky manik
z nmap a znalostami ....

Chcel by som to zabezpecit iptables-ami a to tak ze z 'vnutra' to bude
fungovat a z intetu to pojde cestou LOG/REJECT :).

Viem ze je to v man-e ale ja a man sa nemame velmy radi. Chcel by som na to
prist sam ale potrebujem nejaku slusnu dokumentaciu (typ HOW-TO...)

					Diki, Miso.