[linux] office

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Úterý Leden 22 07:52:33 CET 2002

Zatial ti korektne otvori vacsinu MS files SO 6.0.
Zachova formatovanie a vie to dokonca aj slusne vytlacit.
SO 6.0 je mozno pomale, ale o doooost rychlejsie ako 5.2.
Este pripadne skus OpenOffice, ci to dokaze k tvojej spokojnosti.
Alebo potom hladat rozne konvertovacie utilitky, len ci ti to casovo
nevyjde narovnako.....

Andy

On Sun, 20 Jan 2002, it was written: