[linux] Samsung MagicLan SWL 2100P

bohdan spes bohdan.spes na webconomy.sk
Úterý Leden 22 10:23:18 CET 2002

Nus neveiem ci je to prave ta ista co mam ja le ties je to Samsung MagicLan
nejaka 11Mbit. Je to pci karta na iktorej je integrovana pcmcia karta.

Ja to mam naistalovane na Suse 7.1
swldpc11_cs-1.21.tar.gz
pcmcia-cs-3.1.31.tar.gz

Siel som podla navodu a hned to na prvy krat nabehlo tak ze to ide. Po
spusteni  pcmcia start mi karta dva krat vysoko pipne.

Moj instalacny postup:
rozbalit pcmcia-cs-3.1.31.tar.gz
v nom rozbalit swldpc11_cs-1.21.tar.gz
make config  (odklikat defaultne hodnoty)
make all
make install

vi /etc/pcmcia/config.opts
nastav prislusny riadok nieco v zmysle:
module  "swldpc11_cs"  opts " nejaky parameter na Add-Hoc a daj si aj debug,
opsny zistis cez man swldpc11_cs "

vi /etc/pcmcia/network.opts
nastav si svoje sietove parametre

vi /etc/pcmcia/wireless.opts
nastav si svoj channel, essid
!!! musis mat v systeme program iwconfig

A potom si len startni pcmcia a ked ti karta vysoko pipne, tak by si mal mat
nastavenu siet a mne us aj sla.

pc_debug=5 je tvoj priatel v sekci opts v /etc/pcmcia/config.opts

Bohdan

PS: ja  mam vsak iny problem. Masina na ktorej to mam naistalovane ma nejaky
hardware problem, lebo po hodine vzdy vytuhne a v logoch nic nie je. Proste
zivot je horsi ako clovek.